26 Jan 2015

4. New septum from Morbid (Arif Collection)

Hey there, Sweethearts!

EN: I know it was a while since last post and I'm sorry about that. I'm such a lazy ass, but now I want to change that! I hope for this time I'll really take good care about my blog. From now I'll give you more photos than text, ok?

Today I want to show you my new piercing, which one made me Morbid from Arif Collection. I got it at the beginning of January and it still heals. I was thinking about septum for long time and I'm glad that once again Morbid made my piercing. I really respect him as a great piercer and also good friend! :)

PL: Wiem, że minęło sporo czasu od ostatniego wpisu i przepraszam za to. Jestem strasznie leniwą łajzą, ale postaram się to zmienić! Mam nadzieję, że tym razem jednak uda mi się naprawdę dobrze zadbać o bloga. Od teraz będę wam prezentować więcej zdjęć niż tekstu, dobrze?

Dzisiaj chciałabym pokazać wam moje nowe przekłucie, które wykonał mi Morbid z Arif Collection. Nowy kolczyk towarzyszy mi od początku stycznia i wciąż się goi. Długo myślałam o septumie i cieszę się, że po raz kolejny to Morbid "ingerował w mój organizm". Darzę go wielkim szacunkiem - zarówno jako piercera jak i świetnego znajomego! :)





EN: Actually it was quite hard to do a good photo of my septum. I'm not a big fan of my nose and on every shot I took it looked so huge and not so pretty. Anyway, for this moment my nose ring (not sure if it's good name for it?) is very small and cute, also made from bioplast, but maybe in future I'll try with bigger one. 

PL: Zrobienie dobrego zdjęcia septuma wcale nie było takie proste. Nie jestem wielką fanką swojego nosa, a na każdym ujęciu jakie robiłam wydawał się ogromny i wcale nie tak piękny. Tak czy siak, obecnie noszę malutką podkówkę z bioplastu, kuleczki ledwo co wystają z nozdrzy, ale może w przyszłości pokombinuję z większymi kolczykami.

Thank you Yumikasa Photography for this cute portrait! :3

EN: I also have to show you something amazing! Just look at this cutie that Arif gave me as a gift! I just cant wait to put it on!

PL: Muszę pokazać was coś cudownego! Tylko spójrzcie na to piękne cudeńko, które sprezentował mi Arif! Nie mogę się doczekać aż będę mogła go założyć!


Przy okazji pozwolę sobie na reklamę, bo Arif jest naprawdę jednym z najlepszych polskich sklepów zajmujących się piercingiem. Tanio, solidnie i w cudownej atmosferze, a asortyment mają naprawdę ogromny. Polecam z całego serduszka!

7 comments:

  1. Super jest ten kolczyk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak myślę, strasznie mi się podoba :3

      Delete
  2. pasują Ci te kolczyki :3

    ReplyDelete
  3. Bardzo bolało?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjemnie nie było, ale do przeżycia :)

      Delete
  4. Lovely, I also want to have a septum piercing!

    ReplyDelete